tirsdag den 8. juli 2014

Mellem arbejde og fodbold...

...blev der lige tid til en tur til åen. Mens jeg fik en snak med et sjællandsk medlem, begyndte et par fisk nær P-pladsen at vise sig. Jeg havde bestemt mig for på forhånd ikke at fiske, hvis der ikke var fisk at se, så nu måtte jeg have stangen frem og udstyret på.
Da jeg var klar var fiskene væk igen, men nu var jeg jo klar, så jeg gik en tur op langs åen. Ingen fisk viste sig, så hvad skulle jeg. Jeg giver det 10 minutter, tænkte jeg og fandt et sted hvor der var udsyn langt op og ned af åen.
Lavede lige en selfie, mens jeg spejder efter fisk.
Lige som jeg ville vende næsen hjemefter viste en fisk sig lige ud for mig. Inden jeg fik mig bragt i en god kasteposition, havde fisken været oppe 5-6 gange mere. I modvinden var det lidt svært at få fluen placeret i strømrenden, hvor fisken viste sig, men efter et par forsøg lykkedes det, og fisken tog prompte den lille cdc-flue. Flot stalling på 38 cm.

Billedet er knapt så flot, mobiler er ikke kameraer.
Nåede lige hjem for at se Tysklands målkavalkade, så skal vi bare have Argentina med også.

Flot parti af åen ved Theodors

Ingen kommentarer: