mandag den 31. marts 2014

Møde aflyst = fisketur

Jeg fik lige foræret dagens sidste timer og med overgangen til sommertid, så var der rigelig tid til en tur til åen. Vejret var fint, over 10°, ikke alt for skarpt solskin og næsten ingen vind, så det var bare perfekt.

Sving ved Ansager Å
Jeg havde ret hurtigt kontakt med en fisk. Det var jeg faktisk lidt overrasket over, men efter et par timer havde jeg mærket 5 - 6 fisk og fanget 2 bækørreder. Fantastisk.

Den mindste af ørrederne, ca 25 cm

Foråret er på vej, jeg har fanget på gedder og ørreder næsten inde sæsonen er gået i gang. Humøret er højt.

Der stod faktisk en pæn stor fisk foran busken, men jeg skræmte den

1 kommentar:

Unknown sagde ...

hej Lars
jeg kan på fangstjournal siden se, at der fanges en del stallinger på zone 5. kan du uddybe lidt om hvor, mere præcist, at I fanger fiskene. vi er 5 sjællandske medlemmer der drager til vandene i næste weekend.

vh Per Sannerud
obs. jeg har også skrevet til dig via din formandsmail