torsdag den 6. marts 2014

Årets første fisketur...

... gik til kanalen ved Grindsted Engsø. Hele vejen ned langs kanalen afsøgte jeg både den ene og den anden side med fluen. Jeg så overhovedet ingen tegn på fisk og heller ingen viste interesse for fluen.

Kanalen ved Grindsted Engsø
Solen var ved at gå ned, da jeg nåede ned til søen, så jeg prøvede kun et par kast her. Det var så også med samme resultat som ved kanalen. Jeg fik en snak med en dame, der var ude med sit kamera for at fange solnedgangen. Lidt snak om teknik og udstyr er jo altid spændende. På vejen tilbage til bilen fik jeg så selv lejlighed til at tage et par billeder.

En sten kan jo altid gøre det ud for en fisk.
Dejligt at være ude ved vandet igen, selvom fiskene havde gættet jeg var på spil. Jeg når nok et par ture efter gedder, inden åen begynder at trække.

Udsigt til åen over kanalen.

Ingen kommentarer: