mandag den 30. september 2013

Sæsonen er slut....jeg er beæret.....pokkers

Mange tanker går gennem hovedet, når man kommer hjem og finder huset gennemrodet af indbrudstyve. Alt af værdi er stjålet, dvs. fiskegrej, så der bliver ingen fisketure lige her og nu.
4 fluestænger af prima kvalitet er væk. De gamle slatne fra forrige årtusinde er de ikke rendt med, så lidt kvalitetsbevidste har tyvene været. Sjovt nok har de taget stængerne ud af rørene og efterladt disse.
5 fiskehjul med tilhørende liner er også væk. Heriblandt 3 stk Waterworks P1, P2 og P3 som nu er i hænderne på nogle der ikke værdsætter disse som jeg gør. P3 findes vist ikke længere i handelen. Pokkers.
Alle mine fluer er de rendt med. 6 æsker med tørfluer, nymfer og kystfluer. Fluer fra de sidste 15-20 års fluebinding var blandt disse fluer. Når nogen vil gøre sig besvær med at bryde ind og stjæle mine fluer, ja så er jeg beæret og samtidig ved jeg nu, hvad den kommende vinters lange aftener og nætter skal bruges på.
For s@t@n, der bør indføres jagttid på indbrudstyve, og den skal vare fra 1-1 til 31-12. Det er til at få spat af.

Ingen kommentarer: