tirsdag den 29. marts 2016

Langfredag ved Trelde Næs

Jeg fiskede det meste af eftermiddagen ved Trelde Næs. Vejret var fint med vind fra sydvest, der langsomt drejede om i nordvest mens styrken tog til. Vandet var klart og stigende med fin strøm ud over selve revet. Fiskene brød sig dog ikke om Trelde Næs i dag, for de var andetsteds.
Jeg mødte en 4-5 andre lystfiskere, heriblandt Kjeld og Jeppe fra Grindsted, og ingen af dem så eller mærkede noget til fisk.

Kysten ved Trelde Næs.
Jeg holdt længst ud, for de andre havde vendt næsen hjemefter, da jeg ville prøve revet en sidste gang. På vejen ud langs stranden fik jeg følgeskab af et par marsvin, der svømmede langs kysten bare lige uden for første revle. Marsvinene fandt åbenbart heller ingen fisk, for da de nåede spidsen af revet forsvandt de ud i Kattegat.
En god dag i det fri, der manglede bare lige prikken over i'et.

Ingen kommentarer: