lørdag den 31. oktober 2009

31. oktober 2009 - De sidste ture til åen

Efter at have haft 30 ingeniørstuderende på besøg i firmaet, valgte jeg at holde tidligt fri i torsdags. Jeg aftalte at mødes med Mogens på frimærket ved Ansager Å. Det var rigtigt koldt og klamt, så det blev kun til en times fiskeri. Så havde Mogens også fanget en bækørred og jeg havde fanget en gren, der åd min flue.



I dag lørdag var så sidste dag ved åen i denne omgang. Jeg var et smut ved Utoft, hvor jeg snakkede et stykke tid med 2 unge tyskere. De valgte at gå nedstrøms, så jeg gik opstrøms broen. Jeg havde et par hug fra små stallinger, inden jeg fangede en på 25 cm. Lidt efter havde jeg fat i en rigtig pæn fisk, men den fik jeg skræmt, så den så jeg ikke mere til. I sidste sving var der hug fra nok en lille stalling, men det var så det.



Der var så i viste sving årets sidste hug indfandt sig. Tilbage ved broen mødte jeg John Becker, som også lige var ude at kigge til det hele.

Ingen kommentarer: